Tuesday 2 October 2012

Taj mă odată!

Ui, ui, ui numa' unde-am fo' io alaltăieri dimineaţă!


Zici că-i Taj Mahal, ăla, nu? No, tajmă, că nu-i. Că-i Taj Mahalu' săracilor, altfel spus Bibi Ka Maqbara. Şi nu-i nici măcar aproape de Tajmă! Da'-i fain şi doar ca şi preludiu la viitorul Taj, programat pe cândva în viitor. Că se pare că au încercat oamenii să-l concureze pe Taj da' şi-au dat seama c-o să ajungă la fundul sacului cu auri cam repejor aşa că au lăsat-o mai moale (ia comparaţi 7 milioane de rupii cu 32!). Între timp, adună ei bani ca să-şi astupe gaura de secole prin metode foarte eficiente:


Ar trebui adăugat că zona nu-i neapărat recunoscută pentru mini-taj-ul ăsta, ci pentru templele săpate în stâncă, care-s efectiv din altă epocă, adică ante. Ante Christum. De dinainte, adică...

Dar pentru aia, altă ocazie.

Ui numa' ce-am mai găsit în Tajul ne Tajmahalesc:


Pampaaaam!

2 comments:

  1. florina!!! ar trebuii sa le trimiti bisericosilor nostrii un exemplu de economisire a banilor, poate asa o sa faca in loc de catedrale bisericute din lemn......... Dar nu de asta ti-am scris...... azi e targul de la Negreni si tu umbli de-a lela prin lume, in loc sa punem cortu si sa scapam de vechituri. Eu o sa incerc sa merg si sa fac ceva poze, asa pentru sufletelul tau....
    In rest te pupacesc si spor la umblat!!

    ReplyDelete
  2. @Vasile Cipcigan: Deci ce preferi? India sau Negreni? Că la mine e clar, nu? :P

    ReplyDelete